"Jangan Serahkan Masa Depan Anak Kita Bulat-bulat Kepada Guru, Sekolah Dan
Pusat Tuisyen.
Ibu Bapalah Insan Yang Memainkan Peranan Paling Besar Dalam Menjana Kepintaran Anak"


_______________________________________
 

Daripada : M. Jaafar & Nor Azlina
              

Tarikh:


RE: Rancang Misi Menjana Kepintaran Anak Kita Dari Sekarang.

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan ibu bapa sekalian.

Anak adalah segalanya. Bangun awal pagi dan bergegas ke tempat kerja. Bila balik, merekalah yang pertama ditatap. Susah payah kita dalam apa sahaja urusan mencari rezeki adalah untuk anak-anak supaya menjadi insan yang berguna suatu hari nanti. Setiap ibu bapa pastinya menanam berbagai cita-cita tentang masa depan anak-anak. Segalanya berkaitan pendidikan anak. Tetapi, pernahkah anda bayangkan apa yang bakal dilalui oleh mereka pada masa yang akan datang?


Perhatikan Fakta-fakta Berikut

   

6277 pelajar di seluruh Malaysia dapat A dalam
semua mata pelajaran
(SPM 2008)

______________________________________

7987 pelajar di seluruh Malaysia dapat A(A+, A, A-)
dalam semua matapelajaran
(SPM 2009)

__________________________________

 
9,239 pelajar sekolah Kementerian Pelajaran Malaysia mendapat semua A (A+, A, A-) dalam semua mata pelajaran
(belum termasuk MRSM)
(SPM 2010)
______________________________________

139,207 permohonan bagi kemasukan pelajar ke IPTA bagi
sesi 2009/2010

(Ketua Pengarah Jabatan Pengajian Tinggi, Datuk Dr. Radin Umar Radin Sohadi)


_____________________________

Hanya 3% dari pelajar lepasan menengah yang berjaya ke IPTA
(Education Guide Malaysia Edisi Ke-4)

________________________________

120,000 pelajar Melayu lepasan SPM dan STPM gagal mendapat tempat di IPTA pada tahun 2005
(Institut Kajian Pertumbuhan Ekonomi Melayu Malaysia, statistik Unit Pengambilan Universiti (UPU))


_____________________________

 Kumpulan tersebut mempunyai kelayakan yang mencukupi tetapi gagal melanjutkan pengajian ekoran bilangan tempat yang
sangat terhad

(Utusan Malaysia, 13 Julai 2005)

________________________________________


Nama Anak-anak Pintar Ini Pernah Meniti Di Bibir Masyarakat


   Nur Amalina 17A1
    (SPM 2004)

   Siti Fatimah Muhtar 18 A (17A1, 1A2)
  
  (SPM 2006)

 Azali Azlan 21A (20A1, 1 A2)
    (SPM 2007)

Nik Nur Madihah 20A (19A1, 1A2)
   
(SPM 2008)

Ahmad Harith Zabidi 15A (12A+, 2A, 1A-)
Habibah Hanan 15A (10A+,5A)
    (SPM 2009)

Muhamad Putera Farid Iskandar (Semua A+)
(SPM 2010)

Kita perlu sedar akan perkara yang bakal anak-anak kita tempuhi pada masa yang akan datang iaitu:

 

Persaingan!!!

Statistik di atas adalah bagi tahun 2008 dan 2009. Kalaulah sekarang anda ada anak umur 7 tahun. Adakah 10 tahun lagi statistik tersebut tidak ada peningkatan? Kalau anda sedang mengandung, fikirkan bagaimana persaingannya 17 tahun lagi. Tidakkah anda sedar bahawa ibu-bapa sekarang berlumba-lumba menghantar anak-anak mereka ke pusat-pusat perkembangan minda yang memerlukan kos beribu-ribu ringgit? Lain lagi kos-kos bagi buku-buku pendidikan dan alat-alat permainan bagi rangsangan minda.

Katakan anak anda berjaya melepasi halangan pertama untuk menjejakkan kaki ke menara gading, bagaimana pula dengan peluang pekerjaan?


Graduan Menganggur

Oleh itu, anak kita tidak ada pilihan lain selain dari menjadi seorang anak pintar dan 'outstanding' bagi mendapat peluang yang baik dalam persaingan-persaingan yang bakal ditempuhi mereka.

Adakah anda masih leka dengan perkara ini? 

Adakah anda rasakan bahawa suatu hari nanti anak kita boleh tempuhi semua ini tanpa perlukan sebarang campurtangan daripada ibu bapa?

Adakah anda merasakan anak anda pasti berjaya disebabkan anda sendiri seorang yang memiliki sejarah cemerlang dalam pendidikan

Kalau begitu, anda perlu download laporan ini. Ia bakal mengubah persepsi anda.


 

DOWNLOAD PERCUMA
Isikan Nama dan Email Pada Ruangan Di Bawah

 

First Name:
Email address:

Kami benci SPAM. Kami tidak akan sesekali SPAM email anda. Kami juga tidak akan berikan email anda kepada sesiapa

 

Dulu anda pernah berjaya dalam pelajaran dan sekarang berjaya menjawat jawatan bergaji lumayan tanpa bantuan sesiapa?

Ketahuilah bahawa keadaan sekarang sudah banyak berubah. Anda dah lihat fakta-fakta yang kami berikan di atas bukan.

_____________________________________________________

“All children are born geniuses, and we spend the first six years of their lives degeniusing them"

- R. Buckminster Fuller -
____________________________________________________

“Ibu bapa perlu kesedaran tinggi, selalunya masalah anak-anak bukan lemah dalam pelajaran tetapi kurang latihan”

- Dr. Shukri Abdullah -

_____________________________________________________
 

Maka ibu bapalah yang memainkan peranan yang paling penting dalam pendidikan anak-anak atau dengan kata lain, ibu-bapa boleh menjana kepintaran anak-anak dan ia harus bermula dari kandungan hingga remaja.

Maka, izinkan kami memperkenalkan:

eBook

~ Melebihi 160 mukasurat ~

>>Klik Di Bawah Jika Ingin Mendapatkan Ebook Ini Sekarang!<<


Siapakah Kami

 

Kami bukanlah pakar pendidikan, pakar motivasi atau memiliki apa-apa pusat latihan perkembangan minda. Tidak ada sebarang bentuk kursus atau latihan yang dapat kami tawarkan kepada anda. Tetapi kami, seperti anda juga, adalah ibu bapa biasa yang mempunyai pengalaman 16 tahun mendidik 3 anak kesayangan kami. Dalam tempoh tersebut, kami sentiasa membuat pelbagai rujukan bagi memastikan kami tidak tersalah langkah dalam proses mendidik anak-anak.

Hasil pengalaman selama 16 tahun tersebut kami telah kumpul dalam suatu bentuk penulisan. Hasil daripada penulisan ini, bukanlah dalam bentuk sekeping sijil Master atau Ph.D, tetapi kami harapkan agar ia dapat diterjemahkan ke dalam jiwa raga anak-anak kesayangan. Proses ini masih belum tamat, tetapi berikut adalah sedikit hasilnya yang mungkin tidak seberapa bagi anda.



(MFarid MJaafar, ketika umur 5 tahun menghafal teks pidato kakaknya)


Apakah Isi Kandungan Ebook Ini?

 


 
Strategi 1: Merangsang Minda Bayi Dalam Kandungan
 

(Menurut kajian, janin berusia 26 minggu dapat mendengar tutur bicara ibu bapa serta memberikan tindakbalas)

   
Berkomunikasi dengan janin dalam kandungan. Tapi apa yang kita nak cakap   dengan mereka? Ada kata-kata yang bersesuaian dan ketahui doa yang perlu kita baca sambil mengusap-usap perut ibu hamil. Bapa pun boleh buat.
   
Dato' Dr Fadhilah Kamsah mencadangkan kita supaya membentuk kecenderungan bayi dalam kandungan. Bagaimana caranya?
   
Ada 3 surah yang perlu sentiasa dibaca ketika hamil, ia benar-benar berkesan.
   
Apa kaitan antara kesihatan ibu dan kesihatan bayi?
   
Emosi Ibu hamil perlu dijaga, apakah kesannya terhadap bayi?

 

Strategi 2: Merangsang Minda Anak 0-2 Tahun

 

("All children are born geniuses, and we spend the first six years of their lives degeniusing them" R. Buckminster Fuller)

   

Mengagah bukan semata-mata untuk buat bayi ketawa. Terokai bagaimana cara yang betul.

   
Berkomunikasi melalui mata, jika teknik ini dilakukan anda pasti akan mengalami perasaan seolah-olah anak kecil anda ingin menyampaikan sesuatu.
   
Teknik RBW. Teknik apakah ini? Bayi akan mula memberi respons terhadap teknik ini bermula pada umur 6 bulan.
   
Teknik F____ C_____. Teknik ini akan membuatkan otak kanan anak anda berkerja keras, tapi ia menyeronokkan. (Anda tahu tak apa fungsi otak kanan? Otak kiri adalah untuk menyimpan maklumat yang dihafal bagi jangka masa pendek atau short term memory, melalui pengulangan yang berterusan, ia akan dipindahkan ke otak kanan, long term memory. Bayangkan jika kita mampu optimasikan penggunaan otak kanan anak kita. Ia harus bermula dari awal umur mereka)
   
Geletek. Seperti mana mengagah, ia bukan semata-mata untuk buatkan bayi ketawa. Ia juga satu bentuk rangsangan. Tapi bagaimana caranya dan untuk apa?
   
Biarkan bayi membuat pilihan? Boleh ke? Teknik ini merangsang daya kreativiti bayi anda.
   
Aktifkan minda anak dengan berbicara dengan mereka. Kemudian perhatikan....
   

Teknik bacaan melalui sentuhan. Menurut kajian, bayi berusia lapan bulan sudah boleh mengenal turutan dalam sesuatu cerita.

   

Menurut Dana Zohar dan Ian Marshall, Spiritual Quotient adalah aras kecerdasan tertinggi dalam manusia. Oleh itu, aktiviti memperdengarkan bayi al-Quran dan zikir dapat meningkatkan Spiritual Quotient. Tahukah anda apa zikir yang diajurkan ketika membuai bayi? La Ilaha Illallah adalah semestinya. Tetapi ada satu lagi zikir yang khusus untuk dialunkan ketika bayi dalam buaian, zikir ini adalah doa yang sama ketika memakai serban ikut sunnah Nabi Muhammad s.a.w.

   
Gerakan dan alunan tubuh bayi dapat merangsang minda mereka. Tapi kita sebagai ibubapa yang perlu mulakan, bagaimana?
   
dan ada banyak lagi.....


 

Strategi 3: Merangsang Minda Anak 2-6 Tahun

 

(Perubahan pada sistem motor menjadi asas yang kuat untuk mereka mempelajari sesuatu. Pada usia ini, kemampuan memori mereka masih lemah dan memerlukan panduan dan dorongan yang rapi daripada ibu bapa supaya pembelajaran dapat berlaku dengan berkesan. Mohd Sharani Ahmad, Pensyarah Psikologi Kanak-kanak)

   
Ketika umur ini, anak-anak suka bertanya. Ia adalah perkara yang positif. Ambil peluang ini untuk mencabar anak anda melalui 'reverse ________'.
   
Teknik 'membodek' anak bagi merangsang mereka untuk lebih banyak berkomunikasi.
   

'Terima kasih sayang' kata-kata keramat yang jika dijadikan kebiasaan, akan meningkatkan __________.

   

Aktiviti M_________ K__________ dapat mempertingkatkan keupayaan 'motor halus' (seni) anak.

   

Kaedah untuk wujudkan budaya membaca di rumah. Melalui kaedah ini, kami telah berjaya mendapat tempat kedua dalam satu pertandingan peringkat negeri.

   

Permainan mencabar minda dapat mengembangkan kecerdasan anak. Puzzle, sudoku, catur, boggle, scrabble. Kami akan tunjukkan bagaimana anda boleh dapatkan permainan-permainan ini secara percuma.

   

Jika 0-2 tahun teknik F_____C_____, setelah 2-6 tahun, anda boleh guna teknik T_____T______. Teknik ini bukan sahaja untuk otak kanan, tetapi dapat meningkatkan kemahiran deria anak-anak.

   

Peringkat umur ini, menghafal adalah kemahiran yang paling menonjol, ambil peluang ini untuk hafal doa. Doa apa yang perlu dihafal? Kami lampirkan bersama-sama ebook ini.

   
dan banyak lagi...
 

 
 

Strategi 4: Merangsang Minda Anak 6-10 Tahun

 

(Otak memerlukan perubahan, manakala perubahan memerlukan kemahiran-kemahiran baru bagi merangsang minda untuk terus aktif; Dr. Michael Merzenich(PhD),Neurobiologist, University of California)

   

Anda masih ingat lagi kad 001 ketika di sekolah? Di dalamnya tertulis cita-cita kita masa kita kecil dulu. Tetapi biasanya ia tidak dianggap penting bagi kebanyakan orang. Sebagai ibu-bapa, kita boleh ubaisuai perkara ini bagi meningkatkan motivasi anak-anak.

   
"Badan Sihat Otak Cerdas"
   
Teknik tugasan melatih anak berdisiplin dan menepati masa.
   

Bagaimana merancang Program Lawatan Sambil Belajar anjuran sekolah ibubapa sendiri.

   
banyak lagi...
 
 
 

Strategi 5: Merangsang Minda Anak Remaja

 

(Remaja mempunyai  tahap pemikiran yang mampu mengkaji perkara abstrak dan perkara logik. Oleh itu remaja mampu memberikan hujah kepada ibu atau bapa tentang sesuatu fakta yang ditimbulkan. Oleh kerana cabaran mendidik anak pada peringkat remaja amat besar, maka strategi yang berlainan perlu diatur) 

   

Anak remaja pintar tidak boleh ditipu. Kadang kala pengetahuan mereka melebihi pengetahuan ibu bapa. Peringkat ini mereka boleh melakukan sendiri aktiviti merangsang minda tanpa bergantung kepada kita. Tetapi, mereka tetap perlukan bimbingan. Bagaimana?

   

Jika sebelum ini teknik F_____C_____ dan teknik T_____T______, pada peringkat ini, Kaedah Neurobics diaplikasikan. Ia adalah latihan khusus untuk meningkatkan lagi kemampuan otak kanan anak pintar anda. Kaedah ini kami tunjukkan melalui rakaman video.

   

Kami dedahkan kaedah yang digunakan oleh Leonardo da Vinci bagi memperolehi maklumat tentang sesuatu masalah dan menstruktur semula masalah tersebut dan menyelesaikannya dalam pelbagai kaedah.

   

Ada satu 'alat' yang digunakan secara meluas di sekolah-sekolah yang mesti  dikurangkan penggunaannya oleh anak pintar remaja anda.

   

Kami akan dedahkan satu aktiviti keluarga yang kami lakukan bersama-sama anak-anak yang berjaya mewujudkan budaya membaca di dalam rumah.

   
dan banyak lagi....

 

# Berikut pula adalah strategi-strategi tambahan yang bakal 'menambah perisa' dalam kepintaran anak-anak kita.

 

Strategi 6: Rahsia Kebijaksanaan Ilmuan Islam

   

Ia sebenarnya bukanlah satu rahsia, tetapi merupakan khazanah ilmuan Islam terdahulu yang telah digali dari kitab-kitab karangan ulama-ulama terdahulu yang mana diri mereka sendiri telah menjadi bukti keberkesanan kaedah-kaedah ini.

   

Kombinasi antara amalan-amalan agama dan kaedah pemakanan ini dikukuhkan lagi dengan sumber-sumber dari al-Quran, Hadis dan kata-kata ulama.

 

 
 

Strategi 7: Rahsia Pemakanan Anak Pintar

 

(Otak yang baik dipenuhi dengan neuron yang subur. Ini dapat diwujudkan melalui pemakanan-pemakanan yang baik bagi membekalkan nutrien-nutrien yang baik untuk saraf. Prof. Pyoir Kuzmich Anokhin, Neurologist Rusia)

   

Kajian di New Zealand terhadap 1000 orang kanak-kanak didapati bahawa kanak-kanak yang diberi ____________ mempunyai tahap kecerdasan otak dan pencapaian akademik yang lebih baik.

   

Sejenis makanan masyarakat jepun yang baik untuk kecerdasan. Kemajuan negara mereka telah menjadi bukti kukuh kepada fakta ini.

   

Seorang ulama penghafal hadis yang terkenal telah mengakui bahawa __________ dapat membantu menguatkan ingatan. Ini dikukuhkan lagi oleh kajian dari USDA. ____________ ini mengatasi keberkesanan Blueberies dan Blackberries.

   
2 jenis buah yang dikatakan 'berasal dari syurga'.
   
Air, bukan sekadar penghilang dahaga....
   
banyak lagi...
   

Siapa Yang Perlu Memiliki Ebook Ini?

______________________________________________  

"Setiap anak yang dilahirkan adalah dalam keadaan fitrah(suci bersih), maka kedua ibu bapanyalah yang mencoraknya sama ada mahu menjadikannya yahudi, nasrani atau majusi"

~ Hadis Riwayat Bukhari dan Muslim ~

_______________________________________________

"Sesungguhnya anak-anak kita adalah permata."

~ Imam Al-Ghazali Rahimahullah ~

_______________________________________________

Ebook ini ditujukan khusus untuk para ibu bapa kerana kitalah insan yang paling ikhlas dalam mendidik anak-anak dan benar-benar ingin melihat anak-anak kita berjaya.

Ebook ini lebih bermakna kerana ia ditulis berdasarkan pengalaman oleh pasangan ibu bapa biasa seperti anda. Ia bukannya ditulis oleh mana-mana pakar motivasi atau pakar-pakar pendidikan anak-anak yang sudah tentu terlalu teoritikal dan formal.

Kami tahu apa masalah anda kerana kami juga mengalaminya dalam proses mendidik anak-anak.


Strategi 9 @ Azimat Paling Utama
Teknik 'Hypnagogic Moment'


Kami ibaratkan ini sebagai azimat utama kami dalam proses mendidik anak-anak. Kaedah ini dikenali oleh pengkaji barat sebagai Hypnagogic Moment. Kami dapati ia juga adalah merupakan salah satu modul bagi kaedah rangsangan minda 'Shichida Method' yang bernilai beribu-ribu ringgit. Tahukah anda bahawa sebenarnya, ia adalah kaedah yang telah diguna pakai oleh orang-orang Islam sejak sekian lama dahulu?
 
Jika ada ibu bapa yang menghadapi masalah dalam mendidik anak-anak, kaedah inilah yang akan diberikan oleh para ulama sebagai ikhtiar. Kami telah mendapat kaedah ini ketika menerima nasihat daripada satu pasangan ibubapa yang mempunyai anak-anak yang semuanya terdiri dari hafiz dan hafizah al-Quran. Yang paling penting, kami telah mula merasai keberkesanan kaedah ini terhadap anak-anak kami.
 

Ebook Ini Bukan Semata-mata Membentuk
Kepintaran Anak...

"Saya sangka ebook ini hanya menghuraikan tentang cara-cara membentuk kepintaran anak sahaja, tetapi rupa-rupanya ia lebih daripada itu. Selepas membaca ebook ini, saya dapati ia bukan sahaja membantu membentuk anak yang pintar, malah cemerlang dari sudut emosi, intelektual, agama, kemahiran sosial dan lain-lain lagi. Terdapat juga doa, tips dan petua yang diselitkan. Terima kasih Tuan Hj. M. Jaafar atas penghasilan ebook ini.

Pada pandangan saya, ebook ini mesti dimiliki oleh setiap pasangan muslim yang bakal berkahwin ataupun sudah berkahwin sebagai persediaan untuk membina sebuah keluarga profesional."

Dr. Hasanah Abd. Khafidz
Pensyarah, Pusat Pengajian Ilmu Kemanusiaan,
Universiti Sains Malaysia.

http://drhasanah.com

Ebook Ini Membuka Mata Saya Terhadap Peranan Ibu Bapa Dalam Proses Rangsangan Minda Anak

"Ketika saudara Jaafar kemukakan manuskrip ebook ini kepada saya, tajuknya pun sudah membuatkan saya teruja. Ketika mendalami isi kandungannya, gambaran anak-anak bermain-main dalam fikiran. Yang paling terkesan adalah ebook ini benar-benar membuka mata saya terhadap peranan kami sebagai ibu bapa dalam proses rangsangan minda anak-anak. Memang ebook ini dihasilkan tepat pada masanya iaitu ketika anak-anak kami sedang melalui masa-masa emas mereka.

Tidak keterlaluan jika kami katakan bahawa ebook inilah yang bakal menjadi 'buku resipi' dalam proses membentuk masa depan anak-anak kami."

Abu Jarir

www.MudahHamil.com

Ebook Ini Mencakupi Semua Aspek, Termasuk Rohani Fizikal, Aktiviti, Pemakanan Dan Ungkapan.

"Memiliki anak pintar adalah impian semua ibu bapa, namun tak semua ibu bapa tahu rahsia untuk memilikinya. Sesetengah ibubapa berpendapat yang 'kanak-kanak pintar memang dilahirkan dengan kepintaran itu', sedangkan sebenarnya ia adalah sesuatu yang boleh diasah, diasuh, dilatih dan diamalkan oleh ibu bapa sendiri.

 Ada juga yang menyerahkan bab asuhan anak-anak kepada pihak ketiga, kerana tidak tahu cara-cara yang betul untuk merangsang kepintaran anak. Ada juga yang silap faham tentang pintar, yang mana menganggap kecemerlangan akademik semata-mata sebagai pintar.

 Ebook ini adalah pembuka pintu rahsia kepada dilema tersebut. Anak-anak pintar bukan dilahirkan, sebaliknya mereka diasuh dan dirangsang. Dan pengasuhan ini bukan sekadar dalam usia persekolahan, malah dari sebelum hamil, hinggalah anak itu dewasa. Ebook ini mencakupi semua aspek, rohani dan fizikal, termasuk aktiviti, pemakanan dan ucapan.

 Ibu bapa di luar sana patut memiliki ebook ini, meskipun anda baru disahkan hamil, atau sudah anak lima, ia amat berbaloi untuk dimiliki!-"


Mommy Lyna

http://MySuperkids.net

Kalaulah Ebook Ni Keluar Masa Anak
Pertama Lagi Kan Best

"Kalaulah ebook ni keluar masa anak pertama lagi kan best. Ni anak dah 4, nak kena adjust mana yang patut. Memang saya setuju sangat dengan isi kandungan ebook ni sebab memang kita kena didik anak sejak dari dalam kandungan lagi. Proses pendidikan ni tak berhenti setakat itu sahaja. Ia perlu berterusan sehinggalah mereka meningkat dewasa. Ramai yang anggap kalau kanak-kanak tu lemah, terimalah setakat itu aje sedangkan kita boleh cari di mana kekurangannya dan gilap semula.

Lagi satu ramai jugak ibu bapa yang salah faham bahawa anak yang cerdik mesti pandai di sekolah sedangkan ramai golongan professional (kira terpelajar la) yang nampak macam kurang cerdik masa di sekolah. Pintar di sekolah tak semestinya pintar dalam semua aspek. Pelajaran atau akademik tu cuma salah satu aje. Ramai orang terkenal di dunia yang tak pandai di sekolah tapi menjadi manusia terkenal sebab mereka pintar menggunakan otak."


Pn. Rahimah Majid

www.MySetBersalin.com

Maklumat Dalam Ebook Ini Memberi Jalan Untuk Kita Memperoleh Permata Berharga Dari Zuriat Kita Sendiri

"Anak-anak yang soleh dan pintar sememangnya akan menjadi kebanggaan para ibu bapa. Jika ada yang masih tercari-cari teknik-teknik yang berkesan untuk merangsang minda anak-anak menjadi pintar segalanya telah disampaikan dengan baik sekali di dalam Ebook ini. Teknik dan tips yang dipaparkan bukan sahaja diterangkan dari sudut doa semata-mata bahkan mencakupi terapan psikologi.

Penyampaian yang mengikut peringkat usia anak-anak beserta fakta-fakta yang jelas membuatkan saya mudah untuk menghadam isi yang terkandung di dalamnya.

Sebahagian teknik-teknik yang dianjurkan telahpun saya laksanakan kepada anak-anak saya sebelum ini dan ianya memang terbukti berkesan. Mungkin maklumat di dalam ebook ini tidak akan membuatkan kita kaya tetapi insya_Allah ia memberi jalan untuk kita memperoleh permata berharga dari zuriat kita sendiri."
 


Ahmad Fairoz

www.PanduanAnakSoleh.com

 



Berapakah Nilai Yang Anda Sanggup Laburkan Untuk Masa Depan Anak Anda Ini?

RM 80

RM 50


Untuk Masa Yang Terhad, Kami Tawarkan Panduan Yang Sangat Bernilai Ini Hanya Dengan Harga..

RM 40
sahaja



Harganya Adalah Jauh Lebih Murah Daripada Yuran Bulanan Pusat Tuisyen, Tetapi Ia Bernilai Seperti Seluruh Hayat Anak Kesayangan Anda.

Bukan Itu Sahaja, Sebagai Pembeli Yang Sah, Anda Layak Mendapat Bonus-bonus Produk Digital Istimewa Berikut..




BONUS#1

Video Teknik Merangsang Minda

Ianya bakal membantu anak anda melakukan beberapa teknik latihan yang mampu mengimbangi otak kiri dan kanan serta mudah dipraktikkan oleh anak anda sendiri(6-19 tahun).




 

BONUS#2

10 Tips Meningkatkan Motivasi Belajar Anak

Pastikan anak anda sentiasa bermotivasi tinggi bagi menjamin kecemerlangan mereka di dalam pelajaran

~ Motivasi Meningkatkan Prestasi ~

 

 

BONUS#3

Ebook Bertajuk 'Pregnancy Nutrition' sebagai panduan pemakanan ibu mengandung

Pastikan pemakanan anda ketika hamil dapat memberi tambah nilai kepada kualiti kesihatan fizikal dan mental bagi bayi anda.

 

 

 

BONUS#4

Ebook Panduan Kehamilan

Sebuah panduan yang perlu disimpan sebagai rujukan bagi  persediaan ibu bapa menimang cahaya mata.

 

 

 

BONUS#5

Games Math/Kognitif Percuma

Perisian games yang boleh di'install' terus kepada komputer anda tanpa perlu talian internet/on-line.

Anak anda bebas daripada dilamar iklan-iklan yang tak senonoh di internet.

 


 

BONUS#6

Diskaun Games Pendidikan Anakku Sayang

Potongan harga 20% bagi Lesen seumur hidup  Games Anakku Sayang yang dijual di www.games.anakpintar2u.com

 





CARA BELI - KLIK SINI

Adakah anda masih berfikir panjang tentang pelaburan buat
anak-anak kesayangan anda?

Ragu-ragu jika isi kandungannya tidak seperti yang diharapkan?


Adakah anda masih ragu-ragu? Jangan bimbang!!

Dengan Pembelian ebook “Rahsia Anak Pintar” SEKARANG, Anda Menerima JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN selama 30 hari jika anda mendapati e-book Rahsia Anak Pintar ini tidak mendatangkan manfaat kepada anda dan anak anda.

Anda hanya perlu pulangkan ebook tersebut dan duit anda akan dikembalikan sepenuhnya tanpa banyak soal. Jadi, anda tidak perlu risau. Yang penting hak anda sebagai 'customer' 100% akan
kami jaga.

Sebagai ganjaran, anda boleh menyimpan 4 bonus-bonus tambahan yang bakal anda dapat bersama pembelian E-Book kami sebagai tanda penghargaan dari kami kerana telah memberi kami kepercayaan.




Yang Ikhlas,

 

M.Jaafar & NorAzlina
E-mail - admin@rahsiaanakpintar.com
Web - www.rahsiaanakpintar.com

SMS - 014 5502 786

p/s: Pendidikan yang sempurna merupakan hadiah paling murni daripada ibu bapa buat anak-anak kesayangan mereka.

p/p/s: Perbelanjaan pendidikan anak-anak pada peringkat awal jauh lebih bermakna daripada perbelanjaan ketika mereka sudah dewasa.



######################################################

Nota:

Rahsia Anak Pintar adalah dalam bentuk ebook, bukannya buku fizikal. Ia hanya boleh didownload melalui satu download page yang akan diberikan melalui email selepas pembayaran dibuat. Bonus-bonus yang ditawarkan juga dalam bentuk elektronik download. Tidak ada sebarang penghantaran yang akan dilakukan. Ebook ini adalah dalam format PDF. Ia boleh dibaca melalui komputer. Jika anda ingin membacanya dengan cara biasa, anda perlu print terlebih dahulu.

Hubungi Kami | Beli | Penafian | Soalan Lazim | Blog

 Affiliate

©Hakcipta Terpelihara
 

vBulletin statistic